שאלה בקשר לפגים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם פג נחשב לפי משקל נמוך או לפי שבוע מוקדם יותר שבו התינוק נולד? אם התשובה לפי משקל אז באיזה משקל תינוק צריך להיות כאשר נולד כדי לא להחשב לפג? אם התשובה לפי שבוע אז באיזה שבוע תינוק צריך להוולד כדי לא להחשב לפג?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ב אני מאמינה שהתשובה יותר מורכבת ולא רק עניין של משקל או של שבוע. אני חושבת שבכל ספר רציני על הריון ולידה יש גם פרק העוסק גם בפגות וממליצה לקרא ספר כזה. מעניין אותי למה את שואלת. אשמח לתשובתך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il