דחוףףףףףףף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עברתי גרידה לפני חודשיים וחצי כי הפסיק הדופק.. אחרי 3 שבועות קיבלתי תמחזור ועכשיו הוא מאחר לי ב10 ימים .. עשיתי בדיקה ביתית ויצא שלילי והכי חושב לי לציין שם בהריון של הבן שלי עשיתי בדיקה ביתית יצא שלילי והייתי בהריון .. מה יכולה להיות הסיבה לכך?האם זה מהגרידה ?? יש סיכוי עדיין שזה הריון ואצלי פשוט לא רואים בבדיקה ביתית?? כי אצלי תמיד המחזור סדיר
שלום דור, לא אוכל לומר מה הסיבה או להסביר מה קורה. אם אינך בטוחה, בצעי בדיקת דם שהיא האמינה ביותר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal.la.co.il