טיפול פנים בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מטופלת כבר כמה שנים כמידי שבוע בטיפולים קוסמטיים בפנים. זה כולל מסכות, ניקוז פצעים, הוצאת נקבוביות, פילינג, מאסג' וכו'.. השאלה שלי האם כרגע כשאני בהריון שבוע 8 אני יכולה להמשיך עם הטיפולים?
לקריאה נוספת והעמקה
למיטב ידיעתי הלא מקצועית, אין בעיה. רצוי לשאול את הקוסמטיקאית לגבי ההנחיות שיש לה בנושא, ולשאול גם בפורום הריון מקצועי, המנוהל ע"י רופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il