קיסרי רביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי את שלושת ילדי בניתוחים קיסריים אלקטיביים (עקב שברים בעבר באגן), כל הניתוחים עברו ללא בעיות וגם ההחלמה (ניתוח ראשון 12/2005, שני 7/2007, שלישי 12/2009). האם אוכל ללדת בניתוח קיסרי רביעי?
אין רופא זמין בפורום זה, ועוד יותר מכך - זו שאלה שצריך , לדעתי, להפנות לרופא שמכיר היטב את ההסטוריה המיילדותית שלך בכל פרטיה, ניתוח קיסרי אחד לא בהכרח דומה לשני , ואין אשה שדומה/זהה לאשה אחרת.. אם את רוצה לשמוע דעה של גינקולוג, תרשמי את השאלה בפורומים המקצועיים הרלבנטיים כמו למשל: הריון ולידה- הלל יפה כל טוב
בהמשך לתשובתה היפה של אהובה, רצוי מאד להתייעץ עם רופא טרום ההריון הבא, כדי להביא בחשבון את כל הגורמים הרפואיים שצריך לקחת בחשבון. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
מקווה שיעבוד