פעילות גופנית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 14. מאז שנודע לי על הריוני (כחודש וחצי ) הפסקתי עם הספינינג שהייתי עושה עד אז כ- 4 פעמים בשבוע . החלטתי לחזור לזה בשליש השני, שנאמר לי שהוא יותר קל. הרופא המליץ לי להמשיך בהליכות שעשיתי עד היום, ולא לחזור לספינינג . האם עליי להפסיק עם הפעילות הזו עד הלידה בע"ה ? הרי אומרים שניתן לחזור לזה רק במתינות..
טובה, הריון זה דבר יקר מאוד, (לטעמי לפחות..) ויש דברים שלא מתאימים לעשות בתקופה זו, על מנת שיעבור בשלום ובבריאות טובה. נתקלתי לא אחת בהמלצות של רופאים שלא לעשות בהריון פעילות גופנית מאמצת במיוחד, קופצנית וכד', גם כאשר הכל נראה תקין .. אי לכך, לדעתי, הגיוני וחשוב להתייחס להמלצת הרופא בהבנה וברצינות. לקבלת דעה מקצועית מרופא, באפשרותך לשאול את דעתם של הגינקולוגים בפורומים המקצועיים העוסקים בהריון ולידה. כל טוב