בלוטת התריס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
05476737800540-547שלום אניבת 34 ונמצאת כעת בשבוע 16 להריוני. יש לי TSH 6,8. עד כמה המצב מסוכן ל התפתחות השכלית של עובר, אם אני מוגדרת כמקרה תת-קליני ומתחילה מחר טיפול תרופתי. תודה רבה מראש
שלום מילה, את העניין הזה את צריכה לברר עם הרופאים שלך. בעניינים רפואיים אין לי הידע כדי להביע דעה. מאחלת לך הצלחה בטיפול והמשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
הי, אותנו מאד הלחיצו בשל תוצאות דומות, ונולד תינוק בריא. צריך לטפל ולהישמע להוראות, אך ממש לא להילחץ.