העמסת סוכר 100 גרם- תוצאות..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני לדעת מה אומרות התוצאות שקיבלתי לאחר הבדיקה של העמסת סוכר 100 גרם:גלוקוז 76, גלוקוז 60- קיבלתי 138, גלוקוז 120- קיבלתי 134, גלוקוז 180- קיבלתי 101, אשמח לדעת תשובה מהירה, הרופא שלי יהיה רק ביום ד' והמתח לא מרפה.. המשך יום נעים. נטע.
שלום נטע, ניתוח תוצאות של בדיקות כדאי שתקבלי מהרופא שלך, כדי שגם יוכל להדריך אותך בקשר להמשך. ניתוח ללא הסבר עלול להלחיץ עוד יותר. קצת סבלנות, עוד יום לא ישנה את את מצבך הבריאותי, שהרי אם לא היית עושה את הבדיקות לא היית יודעת. בנוסף, את יכולה לשאול בפורום רפואי, אך כפי שכתבתי, הדרך הנכונה היא להמתין לפגישתך עם הרופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il