מיקום שיליה- שבוע 17+
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביום שישי עשיתי סקירה מוקדמת והתברר שיש לי שיליה אחורית קרקעית, איך זה אמור להשפיע עליי במהלך הלידה האם יהיה עלי להיות בשמירת הריון כיוון שהשליה בקרקעית? אשמח לקבל תשובות והסברים על ההשלכות שיש למיקום השליה
שלם מירי, את השאלה הזאת עליך להפנות לרופא שלך. אני נוכחת לדעת שהרבה פעמים הרופאים אומרים כל מיני משפטים "חכמים" כאלה והנשים נותרות פעורות פה ולא יודעות מה המשמעות. כבר טיפלתי באשה שהרופא אמר לה "יש לך אגן קצר" והיא הבינה (לא שהרופא אמר לה) שהיא לא תוכל ללדת בלידה רגילה, ובעקבות זאת הזמינה ניתוח קיסרי שהיו לו השלכות. הרופא אמר לך משהו? תשאלי!!! עד שתביני. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il