שלום רב, מה אומרות תוצאות בדיקות הדם שלי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום הייתי אצל רופא הנשים שלי והוא נתן לי לעשות בדיקות דם ראשונות עכשיו הסתכלתי על התוצאות באינטרנט והן יצאו לא טובות: RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | הטווח הוא בין 3.8 -5.3 ולי יצא 3.44 Hemoglobin- הטווח הוא בין 11.7-16 ולי יצא 10.5 Hematocrit- הטווח הוא בין 35-47 - לי יצא 31.3 Erythrocytes (U)- הטווח הוא בין 0-10 ולי יצא 25!! מה זה אומר???
שלום אפרת, זה אומר שאת צריכה ללכת לרופא ולהתייעץ אתו בנוגע לבריאותך. הפורומים הם מקור מידע בערבון מוגבל מאד. טיפול רפואי צריך לקבל מרופא, או לפחות להתייעץ בפורום רפואי המנוהל ע"י רופא. כל טוב ובריאות טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il