שמן שקדים לעיסוי חץ הפירנאום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 28 להריון ורוצה להתחיל בקרוב את העיסוי הנ"ל, אך לפי הבנתי שמן שקדים טהור הכי טוב לעיסוי זה מכיוון שיש שמנים שמעורבים בשמן שקדים ושמן נבט חיטה והנבט חיטה יכול לגרום לפטריות בנרתיק. יש מס' חברות שמוכרות את השמן טהור ויש כאלו שמוכרות אותו שהוא מעורב עם נבט חיטה- מה את ממליצה לקנות-של איזו חברה השמן הכי טוב מנסיונך בתחום? והאם לקנות מעורב או לא מעורב, מחכה לתשובה תודה
שלום ליאת, האמת, אין לי ניסיון עם זה. אני ממליצה להכנס לפורום של דולות ולשאול שם. זה יהיה המקור הטוב ביותר למידע. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il