מין העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. הרבה אומרים שאם האשה בהריון והבטן שלה קטנה או שפיצית אז זה מראה שיש לה בן.. ואם הבטן עגולה יותר רחבה וגדולה אז זה מסמן שיש בת..יכול להיות שזה שטויות אבל היו לי שני הריונות שונים שבכל הריון הבטן הייתה שונה .. בבת זה היה כמו שכתבתי ובבן שפיצית וקטנה... שאלתי היא קצת מצחיקה אבל זה חשוב לי לדעת האם זה נכון? האם באמת את מין העובר אפשר לזהות לפי הבטן? או שזה סתם שטויות וכל הריון או שונה?..תודה!
ניחושים זה משחק נחמד. היום יודעים כמעט בוודאות את מין העובר, לפעמים כשהבטן עדיין קטנה. אז איפה זה כאן משנה? שיהיה בהצלחה ויוולד תינוק בריא צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
תודה....