תחושות..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 10 להריוני. בשבועיים האחרונים היו לי מידי פעם בחילות ( בלי הקאות) וחוסר תאבון. ביומיים האחרונים נעלמו הבחילות ואני מרגישה טוב יחסית ( טפו, טפו..). האם אני צריכה להרגיש משהו מידי יום ? אני כל הזמן חושבת אם הכל בסדר, ומהם הסימנים שדווקא כן היו צריכים להדאיג אותי ?
זה נפלא שעברו הבחילות והכל בסדר. מאחלת לך שימשיך כך, וזה בסדר גמור. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il