אנטיביוטיקה בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחנתי כנושאת חיידק האליקובקטר ואני בשבועות הראשונים להריון מה עושים? הבטן נפוחה מאוד, צרבות קשות, גזים- ממש בלתי נסבל יש טיפול לזה בהריון? מה ההשפעה על העובר? אשמח לעזרה!
שלום לך, לא ממש הבנתי. האם הרופא נתן לך טיפול אנטיביוטי או שאת חוששת שזה מה שיקרה? אם אכן זה המצב, האם הרופא יודע שאת בהריון? אם כן, והוא נתן לך, שמעי להוראותיו. בנוסף, ממליצה ללכת לדיאטנית קלינית שתתאים לך תזונה מתאימה הן למצבך הבריאותי והן להריון. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il