דליות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 30 ,לפני שבועיים גיליתי שישי משהו לא ברור בשפה השמאלית. מכוון שבתוך שבועים המצב יחמיר,ניגשתי לרופא(נשים) שאמר שישי לי דליות בפות ,דבר שהוא קיים אצל נשים בהריון. 1.האם ישנו טיפול מקל,כמו משחה או משהו שיכול לעזור לי? 2.אני עושה שיעורי פילאטיס לנשים בהריון בקלטת ביתית,האם זה יכול להזיק או לעזור בכדי לחזק את כל איזור זה?שלא יווצר מצב שיחמיר עוד יותר 3.האם לאחר הלידה זה אמור לעבור?זה ממש מטריד אותי. 4.האם אפשר לקיים יחסי מין רגיל? 5.כמו כן רופא נשים המליץ לגשת לכירורג לנימי דם. אשמח לתגובתך תודה תמי
שלום לך, בעניינים רפואיים איני יכולה לעזור, לצערי. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il