תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך צביה ותודה על התשובה הקודמת... אני בשבוע 20+3 והתחלתי להרגיש את העוברית שלי השאלה שלי היא הגיוני שאני ארגיש אותה וביום למחרת בכלל לא?
מור יקרה, הכל הגיוני, הכל יתכן, אין כאן שום הגיון. ככל שההריון יתקדם התנועות תהיינה יותר אינטנסיביות. אני ממליצה לך לנשום לעומק ופשוט להנות(?) ממה שאת עוברת, בידיעה שהבדיקות שלך תקינות ואת מרגישה טוב. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il