אכילת סושי בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 12 ויש לי חולשה לסושי....לא היה לי מושג שאסור... אכלתי סושי עם סלמון.. האם מותר לאכול סושי בלי סלמון צמחוני האם יש בעיה עם האצות? מה עושים שממש מתחשק סושי ועם סלמון?
הי מיטל, אכילת סושי צמחוני אינה מהווה בעיה, האצות לא מזיקות. מה שכן, כדאי להכין הסושי בבית ולהימנע מאכילה במסעדות מכיוון שבמסעדות אין הפרדה בין הכלים שבהם מכינים את הסושי עם הדגים(סכין, קרש חיתוך..) לבין זה הצמחוני, והחיידקים עוברים להם בקלות... לגבי הסלמון שאכלת, קורה, אני מקווה שהכל בסדר.
http://www.doctors.co.il/forum-3768