ברזל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, התחלתי לקחת ברזל והוא גרם לי לבעיות עיכול קשות ועצירויות. מכיוון שבדיקות דם שלי היום מאוד טובות (בדגש על גלומובלובין) הפסקתי לקחת את הברזל. רציתי לדעת האם כדאי להמשיך לקחת חומצה פולית בנפרד? חשוב לציין ששליה שלי נמוכה יסחוית ורופא שלי אמר להיזהר מאוד מעצירויות. תודה מראש
לגבי החומצה הפולית עליך לשאול את הרופא או בפורום הריון, כי אינני יכולה לתת לך יעוץ רפואי, זה איננו התחום שלי. אם הברזל ירד שוב, וזה קורה, צריך לקחת את הברזל עם מיץ תפוזים, או אם הרופא ירשה לך לקחת ויטמין C, שעוזר לספיגת הברזל ומונע את כל התופעות שהזכרת. כל טוב והמשך הריון מוצלח. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il