דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נימצאת בשבוע 10 יש לי שאלה ממש חשובה אני לא מסוגלת לשתות אולי אני שותה ביום 5 כוסות מים וגם זה בלחץ .. אני מסכנת את העובר שאני לא שותה מספיק? אבל אני מישתדלת לאכול הרבה פירות
האם לפני ההריון היית שותה יותר? האם את שותה קפה? תה? מרק? כמובן שרצוי לשתות יותר. את יכולה להוסיף טעמים למים שאת שותה ואולי זה יגרום לך לשתות יותר? הוסיפי קצת לימון ו/נענע ושימי לב אם זה גורם לך לשתות יותר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
לא גם לפני ההריון לא הייתי שותה ואני לא שותה שתיה חמה בכלל .. אני מפחדת שאני לא מסכנת את העובר בזה שאני לא שותה מספיק