מסטיק אורביט בהירון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני יודעת שממתיקים מלאכותיים זה לא בריא בהריון, האם זה תקף גם לכמות המזערית שיש במסטיקים אורביט?? אני לא לועסת הרבה מהם אבל מרגישה שזה ממש חיוני לי אחרי ארוחות-אני בשבוע 23 להריון,מחכה לתשובה. תודה
תשובה מוסמכת תוכלי לקבל במכון הטרטולוגי. לדעתי (המאד אישית והלא מקצועית) ביחידות בודדות לא נראה לי שיש בעיה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il