איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי אמורה לקבל מחזור לפני יומיים אצלי המחזור די מסודר כל 31 יום ועדיין לא קיבלתי למרות שיש לי קצת מיחושים וכאבי מחזור ומרגישה נפוחה האם יכול להיות שהאיחור נובע מזה שהיתה השתרשות כלשהי ובסוף לא הצליחה ואני בסוף אקבל מחזור היום אפילו ביצעתי בדיקה ביתית ויצא שלילי האם אפשר להסיק מזה שזה בטוח שלילי כי אחרת היה כבר חיובי ביומיים איחור?
לקריאה נוספת והעמקה
הבדיקה האמינה ביותר היא בדיקת דם. שווה לקפוץ לקופת חולים ולעשות אותה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il