בטן קשה בבקרים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום! אני רוצה להתייעץ איתך: אני בשבוע 15 כשאני מתעוררת בבקרים האחרונים, הבטן שלי קשה מאוד, ויותר קטנה ממה שהיא ביומיום (גם מתרכזת יותר קרוב למפשעה) כשאני קמה, אחרי דקה שתיים הבטן מתרככת וחוזרת להיות כמו שהיא תמיד האם זה בסדר? האם זה תקין, הבטן הקשה בבקרים?
כל עוד את מרגישה טוב, הכל בסדר. תחשבי על זה שבשינה כל השרירים נמצאים במצב שונה מערנות. בדרך כלל כל שרירי הגוף יותר נוקשים ברגע שאנחנו קמים, ולאחר מכן מתחילים שוב להתגמש. תזכרי עוד שאצל כל אחת ההריון הוא שונה וגם אצל אותה אשה יכול להיות הבדל בין ההריונות. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il