שתי שאלות על כניסה להיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. עד איזה גיל אישה יכולה להרות באופן טבעי/או בעזרת טיפולים? 2. האם לגיל הגבר יש גם גיל ביולוגי להיריון? תודה
שלום נתלי. השאלה שלך מאד כללית. גוף האדם הוא מכונה מדהימה. יש נשים שנכנסות להריון ספונטני גם בגיל 50. זה נדיר, אך קורה. כנ"ל לגבי גברים, אצלם גיל הפריון עשוי להיות אף יותר גבוה. אשמח לשמוע למה השאלה הזאת צצה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il