כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, גיליתי שלשום שאני בהריון, לאחר איחור של 5 ימים בקבלת המחזור. בימים האחרונים יש לי כאבים בצד הבטן (בעיקר בצד ימין). שלשום התעוררתי מהכאב בלילה, אך לאחר זמן קצר הוא שכח והצלחתי להירדם שוב. באופן עקרוני, הכאב הוא מציק, אך אני יכולה לחיות איתו. לשאלתי, אמרה הגניקולוגית, שאם הכאב חמור כדאי לתאם פגישה, אך שבאופן עקרוני כאבים הם דבר שבשגרה. מהו כאב חמור? האם זהו מצב מדאיג? תודה מראש על התגובה
שלום לך, כאב חמור הוא על פי הרגשת החווה אותו. אם זה קורה לעיתים קרובות והכאב חזק, לכי להיבדק. סמכי על חוכמת הגוף ועל האינטואיציה שלך. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il