בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. מתי אפשר לגלות שאני בהריון? כמה ימים אחרי האיחור במועד המחזור אפשר לעשות בדיקת הריון? תודה,
מידע ממש לא מקצועי, נראה לי שיומיים לאחר האיחור את כבר יכולה לעשות בדיקה. כבר הרבה שנים שלא נזקקי לבדיקות אלה. אני ממליצה לגשת לבית מרקחת לקרא על האריזות, שם בוודאי כתוב מתי אפשר. ואם את מחליטה לעשות בדיקת דם, בקופת חולים יגידו לך מתי המועד המתאים. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http:??www.heal-la.co.il