הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי הגעתי לרופא שלי לבדיקת דופק בשבוע ה 6 ויום. הרפא אמר שהוא לא רואה דופק ובנוסף לפי האולטראסונד הוא רואה שאני בשבוע החמישי! הוסת האחרונה שלי היא ב 28/2/10 והביוץ היה ב 13/3/10. זה בטוח כי באותו היום בעלי הגיע מחו"ל ושכבנו! ובשל כך זה לא נראה לי הגיוני, כי אני יודעת בדיוק מתי נכנתי להריון אז היא יש הבדלים בין השבועות?
שלום אלינור, אני ממליצה לך לרכוש ספר טוב בנושא הריון ולידה, זה והרופא שלך יהיו המקורות הטובים ביותר למידע בנושאים הללו. מאד ממליצה לך לא להסתמך על מידע שנכתב בפורומים, כי חלקו הרב אינו מקצועי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369
זה כבר היריון 3 שלי אני יודעת כבר הכל, אך משום מה לא נתקלתי באי דיוק הזה