אלרגייה לאבק בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע ה- 11 להריון. יש לי אלרגייה לאבק ובשל כך אני מנוזלת .רופא הנשים שלי המליץ לי לקחת טלפסט 120 למשך 20 יום (טבליה בכל יום). הייתי רוצה לקבל דעה נוספת, האם מבחינתך זה בסדר להשתמש בכדורים אלו בזמן הריון? תודה מראש, אוסנת
שלום אוסנת, אני לא רופאה ואין לי הידע שיש לרופא. האם האלרגיה היא בדרכי הנשימה או במגע? אפשר להסתובב בחוץ עם מסיכה. אני יכולה להמליץ לך לנסות להשתמש בתמציות באך, אך אליך לקבל פורמולה המתאימה לך ממטפל מוסמך. תוכלי לפנות אלי באופן ישיר. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369