חיידק בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון שבוע 8 ומצאו אצלי חיידק בשתן. האם זה בסדר לקחת אנטיביוטיקה? יש פתרון אחר - זה ממש מדאיג אותי לקחת תרופות בהריון.
שלום שרון, עם חיידקים לא מתעסקים. היית אצל הרופא והוא רשם לך אנטיביוטיקה? הוא יודע שאת בהריון? יש תרופות שבטוחות לשימוש גם בהריון. אני מניחה שאת יכולה לקרא על החיידק הזה גם באינטרנט, רצוי במקום רציני ולא בפורום חברתי. מה שכן, רצוי מאד לשתות הרבה כשיש דלקות בדרכי השתן. לבריאות. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369