טיפול לייזר בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי 4 טיפולי לייזר לפנים( רק השפם) נשארו לי עוד 3 טיפולים .עכשיו גיליתי שאני בהריון שבוע רביעי . האם המשך הטיפול בלייזר יזיק לעובר או האם אפשר להשתמש במגן או משהו בזמן הטיפול? משך הטיפול הוא דקה אחת ב sharp light
למכון בוודאי יש הוראות בקשר לנשים בהריון. כמו כן את יכולה לפנות למכון הטרטולוגי ולשאול. בהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369