בחילות משביתות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-7. מצב הבחילות פשוט בלתי נסבל. אני עושה הכל כולל פרמין. לא יכולה לאכול כי גם לא מקיאה. נגעלת מכל דבר שעומד (אפילו מפרסומת בטלויזיה). ניסיתי לימון, ג'יג'נר, ארוחות קטנות, ארוחות גדולות, הכל... האם יש למישהי רעיון להפטר מהבחילות האלו? הצילו - אני באפיסת כוחות!
גלית, לצערי אין לי כל בשורות עבורך. למרות הבחילות את צריכה לאכול. השתדלי להיות באויר נקי, אם את יכולה לצעוד בחוץ עשי זאת. יתכן שפעילות גופנית לא מאמצת מדי תואיל לך. הבשורה הטובה - זה לא יכול לקחת יותר מ-9 חודשים, במקרה הגרוע. במקרה הטוב, הן יעברו לאחר השליש הראשון של ההריון. החזיקי מעמד. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369