בדיקות חלבון עוברי בהריון תאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת למה בהריון של תאומים לא עושים בדיקת התבחין המשולש (חלבון עוברי וכו')? האם יש בדיקות אחרות במקום הבדיקה הזאת או שעושים רק בדיקת דם כללית? אם עושים בדיקת דם כללית באיזה שבוע אני אמורה לעשות אותה?
שלום סיון, ממליצה לך לשאול את הרופא שלך או בפורום רפואי. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369