אוביטרל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ידוע לי כי הזרע יכול לחיות עד 4 ימים בגוף האישה ושהגוף מפריש חומרים ששומרים על הזרע השאלה שלי האם זה נכון גם למי שלא בייצה באופן טבעי אלא ע"י זריקת אוביטרל קיימתי יחסים עם בעלי כיומיים וחצי לפני הזריקה (היה צריך לנסוע) האם יש סיכויי שהזרעים ישרדו יומיים וחצי לפני הביוץ גם כשהביוץ אינו טבעי?
שלום קרן, זה אותו הכלל לגבי כולם. אבל גם אם הזרע שרד לא בטוח שיהיה הריון במקרה של טיפולים. אם לא הפעם, אולי בפעם הבאה. העיקר שתיהנו מזוגיות טובה ומיחסי מין טובים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-92633669