בדיקות דם ושתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,אני בשבוע ה18 להריון . לפני כמה ימים סבלתי מכאבי ראש חזקים ובמהלך כל היום הקאתי (לגבי ההקאות במהלך היום זה נמשך אצלי מאמצע חודש 3) , פניתי לרופא נשים שלי ווא הפנה אותי לבדיקו שתן ודם. בדיקות הדם שהופיעו באדום , כלומר בחריגה הם :HCT % 34.4 HCT % 34.4 RBC M/uL 4.10 בבדיקות השתן : Protein mg/dL 100 Leukocytes Leu/uL 500 LARGE pH 6.0 Urobilinogen mg/dL Normal Bilirubin mg/dL NEG Nitrite NEG Blood mg/dL NEG Ketones mg/dL NEG Glucose mg/dL Normal שתן עכור (רשון בהערות ) לא מובן לי מה זה שתן עכור? הבנתי על פי תוצאות הדם שיש לי אנמיה , אך מה אומר החלבון בשתן ? אשמח לתשובה וייעוץ
שלום אלינה, להסבר על הבדיקות שלך רצוי שתפני לרופא שלך. המידע באינטרנט לא תמיד מקצועי. בכל מקרה את יכולה לנסות לפנות רק לפורום רפואי. אישית - עדיף לשמוע מהרופא שלך. כל טוב צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369