האם קיים הריון והאם הוא תקין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחזור אחרון: 03.01.10, אתמול (21.02.10),ביצעתי בדיקת דם יצא 149.10, הרופאה אמרה שזה בשלבים ראשונים מאוד ולחזור על הבדיקה מחר, האם התוצאה שקיבלתי תקינה, האם זה לא נמוך מידי, האם ההריון יחזיק?
שלום חלי, במקום לשאול את השאלה אם ההריון יחזיק, בצעי בדיקה נוספת. אף אחד לא נביא ואף אחד לא יכול לחזות את גורל ההריון. הריון זהו אחד הפלאים שאף אחד לא הצליח לפצח את הקוד שלהם. מאחלת לך הריון בריא ותקין, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369