האם לעשות מעקב טיפת חלב?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 8 בעוד כמה ימים ועדיין לא הלכתי למעקב של טיפת חלב כלומר לאחות בהריון הקודם גם לא עשיתי הרופא אמר שאין צורך מה לעשות כדאי ללכת? בהריון שעבר הרופא אמר לי שאין צורך והפעם אני אצל רופא אחר אבל לא שאלתי אותו.
אם לא עשית בהריון הקודם האם את מרגישה שעליך כן לעשות עכשיו? צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369
השאלה אם זה נחוץ לעשות את זה אז הרופא אמר לי שלא צריך והפעם לא שאלתי אותו ואני יהיה אצלו רק בעוד חודש אחרי השקיפות עורפית זה רופא אחר אז אולי הוא יגיד לי כן שצריך.