IVF
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה שלי היא כזו אני התחלתי טיפולי הפרייה לא בארץ אני גרה באירופה, קיבלתי זריקות דיפלרין שבועיים לפני המחזור 0.1 כל יום מהיום ה 4 של המחזור התחלתי להזריק פורגון 150 כל יום וגם 0.05 דיפלרין , אתמול התבלבלתי בצדדים והזרקתי לאותו צד של יום לפני . במקום של הזריקה יש לי בליטה, יש לי רגישות במקום וגם סימן כחול. ביום חמישי יש לי תור אצל הרופא אולטרסאונד ובדיקת דם. אני אמורה להילחץ מהטעות שעשיתי? או להמתין בסבלנות?
שלום טליה, אם יש פורום IVF או כל פורום רפואי אחר כאן בדוקטור, עדיף שתשאלי שם. אין לי כל מידע בנושא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369