סימנים להריון??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הביוץ היה כנראה ביום שישי ה-5.2,זיהיתי לפי הפרשות פוריות, אני ובעלי קיימנו יחסים כמה ימים לפני, ביום שישי וגם כמה ימים אחרי. כל 48 שעות. ביום חמישי האחרון לפני יומיים היה לי כתם של דם על התחתונים. כתם ממש ממש ממש קטן, מעין טיפה כזאת יש לי גם כאבים בגב התחתון האם זה יכול להיות השתרשות כסימן להיריון?? או שאני כבר הוזה מרוב שאני רוצה את זה כ"כ?? מתי אוכל לבצע בדיקה?? המחזור שלי לא סדיר בד"כ..
שלום רוני, אין סימנים קבועים להריון. רצוי להתאזר בסבלנות ואם יהיה לך איחור במחזור, תעשי בדיקה. לפעמים, הרצון העז כל כך בהריון עשוי רק להרחיקו. תני לזמן (ולעצמכם) לעשות מה שצריך, ובינתיים טפחו את הזוגיות ושלכם ותיהנו. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369