שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 37, ילדתי בת לפני 3 חודשים, אני מיניקה ואני רוצה להתחיל לנסות שוב להיכנס להיריון. מכיוון שאני מיניקה, אז אין לי סימנים של מחזור ולכן אינני יודעת מתי הימים הפוריים שסביב הביוץ שבהם כדאי לי לקיים יחסים. איך אני יכולה, למרות שכאמור אין לי סימני מחזור, לדעת מהם הימים הפוריים? האם ערכה לבדיקת ביוץ יכולה לעזור (ואם כן, אני צריכה לבדוק אם יש ביוץ בכל יום במשך החודש או בימים מסוימים)? או שיש פתרונות אחרים? תודה מראש.
שני יקרה, את השאלה הזאת את צריכה לשאול את הרופא. בזמן הנקה לא תמיד מופיע המחזור, אז אולי פשוט תיהני, ומתי שזה צריך לקרות זה יקרה? יש דברים שלא ניתן לדחוף ורצוי לתת לזמן לעשות את שלו. אם תסכימי להרפות מהמטרה שלך ופשוט לחיות בהנאה את משפחתך המורחבת, זה יגיע בדיוק בזמן. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http:www.heal-la.co.il