לשתות קפה ללא קפאין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני ממש אוהבת לשתות נס קפה לפחות פעמיים ביום,מאז שגיליתי שאני בהיריון אני שותה נסקפה אחד בבוקר ולפעמים כוס תה בהיר אחה"צ-לא עוברת את ה-2 כוסות עם קפאין ליום.אני עכשיו בשבוע ה-10, לאחרונה קניתי את הנס-קפה של טייסטר צ'ויס ללא הקפאין ואני דווקא ממש אוהבת את זה-האם יש הגבלה במספר הכוסות גם לקפה הזה? או שזה אותו הדבר למרות שרושמים בלי קפאין-אשמח לתשובה דחופה תודה
ליאת, אם את רוצה לשמוע את דעתה של תזונאית קלינית, אז תוכלי לשאול בפורום "תזונה בהריון " כאן - http://www.doctors.co.il/forum-3768 הריון קל ובריא!