לחוצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,שאלתי היא כזו אני עברתי הפלה טבעית בשבוע 7 ולאחר 25 יום קבלתי מחזור ,עכשיו הייתי אמורה לקבל ביום ב'' שזה אחרי 28 יום ולא קבלתי יש לי איחור של 5 ימים אציין כי המחזור שלי תמיד כמו שעון ומגיע כל 28 יום בדיוק הבנתי שאחרי הפלה הוא עלול להשתבש.....האם אני צודקת.? עשיתי בדיקת הריון ויצאה שלילית.....יכול להיות שלא היה ביוץ???מה זה?
שלושקה, לגבי אפשרויות של מה זה יכול להיות - כדאי לקבל תשובה מרופא בפורומים: * גינקולוגיה ופריון * דימומים גינקולוגיים בלתי סדירים ורפואת נשים לגבי מה קורה אצלך - אני חושבת שרק בייעוץ אישי ובבדיקה תוכלי לקבל תשובה. שבת שלום