איך לדעת מתי היתה הפריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיימתי יחסים עם בעלי ב 10.1 וב 25.1 מחזור אחרון 29.12 (זהו היום הראשון של המחזור האחרון) האם לפי תוצאת בטא שעשיתי היום 1.2 אפשר לדעת האם ההריון הוא מקיום יחסי המין ב 10 או ב 25. ואם לא אז האם יש בדיקה מסויימת שתתן לי את האבחנה הכי קרובה לתאריך שבו ארעה ההפריה. חשוב לי מאוד לדעת האם זה מה10 או ה25. תודה מראש
בפגישה ראשונה אצל רופא הנשים, אולי הוא יוכל לתת לך תשובה מהימנה יותר.. בגדול, זה תלוי לפי מה שאני מבינה, בסדירות ואורך המחזור שלך.
הכי קרוב לביוץ? צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369