סימפטומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צביה / טלי, רציתי לדעת מה הן הסימפטומים המעידים על הריון ? אני ובעלי מנסים להכנס להריון . ובזמן האחרון יש לי כאבים בחלק הבטן התחתונה בצד שמאל ומדי פעם בימין,היה לי דימום קל לאחר שקיימנו יחסים וכמו כן יש לי מדי פעם התכווצויות באזור המפשעה . לאחר שקראתי באינטרנט כמה מאמרים בנושא זה , חלק מהדברים שציינתי להלן הופיעו שם. אז יכול להיות שיש משו ? אפשר לקבל תשובה :] סופ"ש נעים ורגוע , ותודה.
הבדיקה הבטוחה ביותר היא איחור המחזור. אם המחזור מאחר לך במספר ימים תוכלי לעשות בדיקת הריון ביתית או בדיקת דם, שהיא המדויקת ביותר. כמו כן אני ממליצה לכם לקנות ספר רציני ועדכני על מיניות האדם, הריון ולידה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il "המסע" עפ"י ברנדון בייס 08-9263369