ספורט והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב., אשמח לדעת בבקשה האם בתחילת ההריון ניתן לעשות ספורט בחדר כושר? אני בתהליך לקליטה ואני לא יודעת באופן וודאי אם נקלטתי, לכן אני חוששת לעשות ספורט אחרי הביוץ....האם זה הגיוני או שאוכל להמשיך להתאמן??? כעקרון אני עושה הליכות, מדרגה ובמכשירי מתיחה ידיים רגליים וזרועות.....תודה יו
הצחקת אותי שאת בתהליך קליטה. אם את מתאמנת באופן מסודר מצויין להמשיך להתאמן, במיוחד שאת עוד לא בהריון. וגם בהריון אפשר להמשיך בפעילות רק שצריך ליידע את המאמן כדי שינחה אותך מה לעשות ומה לא. הריון הוא תהליך בריא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369