לחצים תחתיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
000שלום אני בשבוע 14 (הריון שני) ובימים האחרונים יש לי לפעמים בעמידה לחצים באזור התחתון. כלומר, תחושה כאילו העובר לוח0000ץ למטה ורוצה לצאת (הלחצים הם לא בבטן אלא למטה). בעיקר זה קורה אחרי ישיבה ממושכת, אך היום זה קרה לי גם בעמידה של מס' דקות. האם זה נורמלי או שעליי לפנות לבדיקה אצל רופא?
עם כל בעיה גופנית או רפואית רצוי לפנות לרופא. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369