הי.אני שבוע 15 אתמול כשהלכתי לישון קיבלתי סחרחורות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סחרחורות נוראיות!הכל הסתובב לי כמו קרוסלה מהירה וכשקמתי לשירותים איבדתי שיווי משקל נפלתי וקבלתי מכה חזקה מאד!השאלה שלי היא ממה זה יכול לנבוע כי אני לוקחת יום יום פרנטאל+סידן וברזל.אשמח לקבל תשובה מהירה.תודה רבה נ.ב יש לציין שזה רק בערבים בבוקר זה נחלש במידה משמעותית
שריתוש בוקר טוב, זו שאלה שעליך להפנות לרופא ואולי תידרשי לבדיקות נוספות. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369