הריון או לא ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שמי סיוון ואני בת 29 נשואה ואמא לילד בן 2.8 . לפני כחודשיים הפסקתי לקחת גלולות קיבלתי מחזור כרגיל בתאריך ה-26.10 חשוב לציין שאני טוובלת במקווה , בתקופה זאת אבי נפטר לכן לא טבלתי בתאריך הנכון ושכבנו בפעם הראשונה רק ב- 15.11 שזה לא ביום הביוץ שלי . הייתי אמורה לקבל מחזור ולא קיבלתי ואני באיחור של שבוע ימים יש קצת כאבים בבטן התחתונה כאבים של מחזור אך המחזור לא מגיע אתמול התחיל להתנפח לי החזה בצורה משונה . האם זה הגיוני להריון או שהאיחור הזה כתוצאה מהמצב הנפשי והסטרס עקב מות אבי . אשמח לתשובה מהירה סיוון
סיוון, במקום ספקולציות, תעשי בדיקת הריון ביתית או בדיקת דם כדי לדעת בוודאות. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369