דחוף! דקירות בבטן כבר יום שני ברציפות!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 17 להריוני והחל מאתמול בבוקר ועד עכשיו (עכשיו כבר 11:00 של יום למחרת) יש לי דקירות בחלק התחתון של הבטן (בעיקר בצד ימין, אבל לא רק). בימינו, אני מפחדת גם ללכת למוקד, כדי לא לחטוף שם איזו שפעת חזירים! החלטתי לחכות קצת בבית ולראות אם זה יעבור. בינתיים זה לא עבר. זה לא כאבים שאני מתפטלת בגללם, אבל דקירות קצרות ומציקות. הרופא שלי מקבל שוב רק ביום שני ואינו נוטה לענות לטלפונים. אני ממש מפחדת שמשהו לא בסדר עם העובר/ ההריון. מה עלי לעשות?? אודה מאוד לתשובה מהירה. תודה רבה, לירון.
שלום לירון, ברצינות, איזו תשובה את מצפה לקבל מאתנו? את מצפה לתשובה בהתכתבות? כשיש כאבים יש ללכת לרופא או לחדר מיון, זה לא אחראי לתת לך כך תשובות. מקוה שהכל יסתדר לטובה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה 08-9263369