סחרחורת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 15 ויש לי סחרחורות כבר כשבוע. הכל מסתחרר סביבי. בשכיבה הכל תקין וזה מהרגע שאני קמה עם הפסקות קצרות באמצע. אני שותה למעלה מליטר וחצי ביום, לוקחת ברזל ולחץ הדם שלי תקין(70/120). דיברתי עם רופא המעקב שלי והוא אמר שכל עוד אני לוקחת ברזל(אנמית), אין לי חום ולחץ הדם שלי תקין אז מבחינתו הכל בסדר. ביקרתי אצל רופאת המשפחה לי והיא בדקה אותי ואמרה שיכול להיות שיש לי משהו וירלי. הסחרחורות לא עוברות ואני מרגישה שהכל זז סביבי. אני מאד לחוצה וחוששת שאולי זה קשור לעובר. אשמח לשמוע את דעתכן בעניין. תודה, רעות
שלום רעות, לא בטוח שזה קשור להריון. תבקשי גם בדיקת אוזניים, יכול להיות שיש פגיעה באיבר שיווי המשקל, או פגישה אצל נוירולוג. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369
הי רעות, יש לי בעיה דומה כבר משבוע 7 בערך וכעת אני ב - 11. רוא המשפחה אמר שזה וירוס כנראה ורופא הנשם לא מוטרד. דיקות הדם בסדר גם. האם פנית לבדיקת אזניים? האם התקדמת? אשמח לשמוע.