בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 11 , בחילות מזעזעות וחולשה. עד עכשיו הצלחתי לשמור על מצב רוח ולשרוד, אני מרגישה שנגמר לי הכח. מתי זה יעבור? אני בדכאון ואין לי יותר כח להתמודד. הבית והילדים דורשים את שלהם, העבודה מצד שני. מה עושים???????
שלום הילה, הבחילות, מה לעשות, הן בדרך כלל חלק בלתי נפרד מהשליש הראשון של ההריון ואת ממש ממש עומדת לסיימו. אני מקוה שעוד מעט תרגישי יותר טוב. נסי לגייס את בן זוגך שיהיה יותר עם הילדים כך שלפחות תוכלי לנוח קצת כשאת חוזרת הביתה. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369