הרגעונת, אם אפשר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכולן שבוע 9+3, יש דופק הכל תקין. כאבי בטן די רצופים, אך לא מחמירים, להוציא "התמתחויות" ארעיות, ובל נשכח בחילות שלא נוטשות. פה ושם יש גם הפרשות חומות דהויות. אתמול בלילה לראשונה, הופיע לצערי, דם טרי, שלא חזר עד כה, ואני בודקת כל ביקורון בשירותים. תור לUS יש רק בשבוע הבא
בהריון נשים חוות כל מיני תופעות ומחושים וצריך לשים לב. אם את חווה כאבים חזקים או דימומים ממושכים עליך לפנות לרופא, אם זה בא והולך ואת יכולה להתמודד, סביר להניח שהכל בסדר. יחד עם זה, באמת להיות קשובה למה שקורה לך. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369