צריכה תשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי מיטל יש לי שתי בנות ואני רוצה לכנס להריון ורוצה בן אני ראיתי פורומים איך מבאים בן ובת רציתי לדעת עם רוצים בן אז אני צריכה לקים יחסים בדיוק בדיוק ביום הביוץ ? בשביל לדעת מתי יום הביוץ איפשר לקנות מקלון שמראה יום ביוץ ? וביום הביוץ צריך לקים יחסים פעם אחד ? אני ישמח לתשובה ולא כל כך מבינה בזה איך עושים זו. תודה .
שלום מיטל, אם קרא בפורומים השונים את המידע, לי לפיו. גם אז אין בטחון של 100%. בהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369